Du kan förvänta dig resefunktion med fokus på pris, säkerhet, möjlighet till återrapportering och uppföljning av klimatpåverkan, personlig service i kombination med möjlighet till självbokning, access till jourservice m.m. Nedan har vi lyft fram några av de saker som före, efter och under resan ingår i tillägg till själva bokningen av era företagsresor.
Före resan
– Preliminärbokningar och ombokning för att förlänga flexibiliteten.
– Egen kontaktperson/rådgivare
– Personlig rådgivning för ditt företag eller för enskilda resor
– Uppdatering av resenärsprofil för att ha rätt info om dig och preferenserna för ditt resande
– Avtalssupport där vi gärna bistår ditt företag med avtal och rabatt/bonus med resebranschens aktörer
– Registrering av bonuskort för resenär & företag
– Support för att upprätta en resepolicy för ditt företag som vi även applicerar och efterlever vid bokning av ert företags resor
– Kort bokningsprocess – mer tid över till annat
– Analys av behovet vid varje för frågan för att få rätt biljett/bokning/service avseende flexibilitet, bagage, seating, kabinklass, hyrbil, hotellrum m.m.
– Oftast lägsta möjliga pris på flyg, hotell, hyrbil, tåg & båt
– Gratis avbeställningsskydd & förmånsförsäkringar genom resekonto
– Seating enligt önskemål
– Bekräftelse via mail, APP eller SMS enligt ditt önskemål
– Bearbetning av väntelistor
– Självbokning (online)
– Visumhantering och upplysning att visum behövs till visa länder
– Bokning av bonusresor
– Incheckningssupport
– Egen ”app” med dina resor
– Information om bagageregler
– Inbokade preliminära offererade resor som aldrig blir av där vi inte debiterar något för vårt arbete.
– Återbetalning av flygskatter när din resa blir inställd och biljetten inte är återbetalningar
– Jourservice 24/7
Under resan
– Ombokningar, ändringar, kompletteringar
– Bevakning av tidtabellsändringar
– återkoppling proaktivt när vi vet att det kan bli problem vid ex. ankommande oväder
– Gratis förmånsförsäkring genom resekonton vid bagage/resenär-försening
– Säkerhet – vi vet var alla resenärer befinner si
– Ovärderlig hjälp vid katastrofer/ strejker/oväder/konkurser etc.
– Egen ”app” med dina resor
– Säkerhetssystem för HR-avdelning
– Support för att begära återbetalning av flygbolag vid förseningar, överbokningar, försenat bagage e.t.c.
– Jourservice 24/7
Efter resan
– Enkel administration genom resekonto
– Fakturasortering efter ert företags rutiner. Ex avdelning, kostnadsställe eller projekt.
– Statistik enligt önskemål
– Reklamationshantering
– Efterregistrering av bonuspoäng
– Support för att begära återbetalning av flygbolag vid förseningar, överbokningar, försenat bagage e.t.c.
– Samlad kontroll på era resor – bättre leverantörsavtal
– Bevakning / återbetalning av outnyttjade biljetter / flygskatter
– Uppföljningsmöten för bättre samarbete
– Nyhetsuppdatering genom nyhetsbrev och internetsida
– Uppföljning miljöpåverkan